2012. október 8., hétfő

Marie Claire Fashion Days

Az egész szombaton kezdődött, amikor egy barátnőmmel mentem a Vam design centerhez...túl későn.
A kapunyitás délben kezdődött, mi nem sokkal 12 előtt értünk oda de akkor már olyan hosszú sor állt(2-3 utca tömött sorokban tele emberrel) hogy hamarosan feladtuk, megnéztük a Wamp-ot és ADR kollekciójának szomorú megmaradt darabjait:D

Vasárnap már hamarabb oda mentem, sikerült rávennem a vőlegényemet is, hogy kísérjen el:) Akkor már 10-15 perc alatt bent is voltunk.

gondolom sokan voltatok, de aki nem az jövőre feltétlenül menjen, nagyon megéri!!

Fantasztikus divatbemutatókat láttunk, a feltörekvő és a már befutott magyar divattervezőktől, sőt voltak megvásárolható kiegészítők is.

Ha türelmes vagy profi sminkesek és fodrászok varázsolnak gyönyörűvé-ez pasival nehéz ügy:D- ezért mi csak a L'oreál hajtanácsadásán vettünk részt.

Minden szponzor standjánál volt valami meglepetés, ajándék, érdemes volt bejárni minden részt! Így még annak is megéri aki esetleg a belépő miatt gondolkodott( ami valljuk be nem került sokba egyáltalán)



 Pár képet csináltam csak, miután megláttam, hogy milyen szörnyű minőségben fotózott a telefonom, ezért bocsánat:(





haha szétesett a pezsgős poharam:D


na ezért nem fotóztam:(



zsákmány:)



Ti voltatok kint valamelyik nap?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése