2012. szeptember 10., hétfő

OASAP, ROMWE

Még júliusban és augusztusban volt 2 nyereményjáték amiken részt vettem ezeken az oldalakon és NYERTEM:)







Biztos sokan játszottatok az Oasap-Beat the monster játékán, ami napi néhány perces őrült klikkelgetést jelentett...én 20 dollárt szedtem így össze, sajnos túl későn találtam meg a játékot:(

Viszont így mindössze 3 dollárt kellet fizetnem ezért a táskáért, amit már rég kinéztem magamnak, a tökéletes nyári clutch!!<3

A színét nem igazán tudtam előre, hogy milyen lesz, csak annyit, hogy világos kék, de elégedett vagyok vele.















A második dolog egy galaxy printed legging, ezt a Romwe facebook oldalán nyertem:) Itt se tudtam előre, hogy milyen mintájú lesz, mert 3 féle volt, amik közül random küldtek egyet (nekem ez tetszett a legjobban, szóval boldogság van:D)







Szoktatok nyereményjátékokon részt venni?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése