2012. május 7., hétfő

Absolut Pop Up Bar by Adria Palace - 1st Day Party


Elkaptam egy csúnya vírust az elmúlt másfél hétben, azért nem jelentkeztem:( Még múlt hét szerdán is lábadoztam, amikor kaptam egy üzenetet Dorkától (www.styleanddirt.com) hogy nyertem 2 VIP jegyet a csütörtöki Absolut Pop Up Bar megnyitóbulijára.

Még félig haldokoltam, de úgy gondoltam ezt nem hagyhatom ki:) 

VIP jeggyel 7-től lehetett menni, 9 órától pedig már bárki jöhetett.

Nagyon nagyon jól éreztük magunkat, főleg mert fejenként kaptunk 4-4 koktélkupont:D
A bár szuperül néz ki, a koktélok isteniek, ha tehetitek egyszer nézzetek be mindenképp!:)



Képeket nézegethettek az Absolut Vodka Hungary facebook oldalán, és a helyet pedig a Deák tér és a Fashion street sarkán találjátok








Itt egy videó az estéről hangulatkeltésnek:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése