2012. április 28., szombat

Random netes zsákmányok

Mostanában megjött egy csomó dolog amit rendeltem, ezeket szeretném megmutatni nektek:)

A első ez a 2 ecset:
Ha jól emlékszem, forintra átszámolva 330Ft volt darabonként:D Az eredeti árára sajnos nem emlékszem, ez a leértékelt ár volt.



Nagyon rég vadásztam már alapozó ecsetre, de sehol sem találtam ilyen jó áron, viszonylag jó minőséget. A ferde ecsettel nagyon szép vonalakat lehet húzni, ha esetleg nem vagytok megelégedve a tus ecsetével, ezzel szerintem nagyon jól lehet dolgozni. A másik dolog amire még én használom az a szemöldök formázása, kitöltése, mert ez a formájú ecset valamiért nekem jobban működik mint a simák.



Ilyen szuper biztonságosan voltak becsomagolva:)







A másik amit még meg szeretnék mutatni azok a Beauty Friends maszkok.




Ezeket a Missha bb krémmel rendeltem, egy aloe verásat és egy kiwiset.
Ahogy megérkeztek, rögtön ki is próbáltam aloe verásat. A csomagban egy arc formára vágott szövet darab van, 10000%-osan átitatva az aloés lével.
Az illata kellemes, nyugtató hatású., lehet hűtve vagy melegen is használni.

Ami engem zavart egy kicsit, hogy túl nedves volt, amikor felraktam az arcomra folyt mindenfelé a lé.
Szóval ezt akkor használjátok csak, ha tényleg van 30-40 percetek tök nyugodtan háton feküdni:) Én 30 perc elteltével vettem le az arcomról, és akkor még nem itta be teljesen a bőröm mindenhol, tehát nem lett csont száraz a maszk, csak a homlokomnál.
nagy változást nem vettem észre, talán kisimultabb teltebb lett tőle a bőröm egy kicsit.




 Így néz ki a maszk a csomagban, arról nem mutatok képet, hogy milyen volt amikor az arcomon volt. Megkíméllek benneteket ettől a látványtól...tény, nem egy első randis program:D





Az utolsó dolog amit mostanában a neten vásároltam az egy Essence lakk. Nem szokásom ilyeneket a netről beszerezni, de ezt a színt nem találtam sehol boltokban:





Nagyon tetszik a színe, nyárra ezek a neon színek nagyon jók, főleg ez a korallos árnyalat a kedvencem. Vettem is gyorsan egy hasonló színű szandált (igaz, ezt nem az internetről szereztem) az F&F-ben, kíváncsi vagyok hány hétig bírja majd, mert nagyon tetszik:)



                                                     






                                                 Szoktatok vásárolni on-line boltokban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése