2012. április 17., kedd

NOTD

A legújabb szerzeményemet szeretném ma bemutatni nektek. Le volt értékelve a Müllerben, nézzetek be ha arra jártok az akciós dobozokba is, nagyon szép dolgokat lehet találni, 30-50%-os leértékeléssel!



Nagyon szeretem a Catrice lakkok színválasztékát és azt, hogy 10ml van egy üvegben. Az ecset is szuper, könnyű vele dolgozni. Nekem kicsit híg, de írja, hogy 2 réteg kell a szép fedéshez. 
Viszont a negatívum: nekem nem maradnak fent  túl sokáig, elkezd berepedezni a széle pár nap után, ami annyira csúnya, hogy le kell mosnom:(
Imádnám ha tartósabb lenne, mert van olyan fajta lakk ami 1 hét után is hibátlanul néz ki!





 Amióta megvettem, ez van rajtam állandóan, a képen kb 2 napos.









Amiket használtam:
1 réteg fehér Catrice alapozásnak (470 Snow Motion)
2 réteg menta Catrice (540 Am I Blue or Green)
és, hogy feldobjam egy kicsit:
2-3 réteg Essence special effect topper (02 Circus Confetti)



(majd a többi lakkról is írok, ha leálltam a mentával:D)



Ti melyik színt használjátok a legtöbbet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése