2012. április 17., kedd

H&M

Ma benéztem az Árkádba, mert kíváncsi voltam a H&M új tavaszi conscious kollekciójára
A kampányképeket imádtam, nagyon szépek lettek szerintem, de érdekelt, hogy mutatnak a ruhák élőben.
Csak pár hétköznapibb darabot néztem meg, bár az estélyis vonalát nem is találtam meg...lehet másik boltjukban van.

Ti láttátok valahol?









Nagyon tetszenek a ruhák, mind a mostani divatos színekben pompázik, és nagyon sok csipkés darab is került a polcokra, ha arra jártok mindenképp nézzetek be, megéri, mert az áruk sem vészes!







A másik dolog amiért érdemes most benézni, azok a szezon közi leértékelések. Az Árkádban egész nagy rész van leértékelve, pulcsik, ruhák, pólók, ingek, kiegészítők is, szóval nézzétek meg!:)



Kicsit elszálltam mostanában a colour blocking irányába, úgyhogy pár alap darabot választottam inkább, a színesek helyett:)


élőben szebb! és 6000Ft helyett volt 1500Ft


Nem tudom, hogy mennyire látszik, de az egész háta átlátszó anyagból van, és enyhén hosszított. Ez nem volt leértékelve

 Ez már volt rajtam, szóval az eredeti árára nem emlékszem, de 1500Ft-ra volt leértékelve.Imádom az ilyen nagy statement nyakláncokat!



Vettetek valamit mostanában a H&M-ben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése