2012. április 27., péntek

BB Krém

Engem is elkapott a nagy BB krém láz még pár hónapja, de először csak nézegettem, barátkoztam a termékekkel. Aztán amikor a Garnier behozta a saját BB-jét, muszáj volt kipróbálnom!

Nagyon szép, egyenletessé tette az arcbőrömet, de a hibákat egyáltalán nem fedte el, és nekem kicsit zsíros érzés volt viselni, ki is fényesedett tőle a homlokom:(

Akkor döntöttem úgy, hogy ideje valami mást is kipróbálni, ezért egy kis kutakodás után megrendeltem a Missha Perfect Cover BB Krémet, amit tegnap hozott meg a postás!:D





Egy kis összehasonlítás:

A csomagolás és adagolás szempontjából nekem a Missha krém a favorit, nagyon tetszik a doboza is, valahogy elegánsabb a kivitel mint a Garnieré, és a pumpás adagoló is jó ötlet.





A Garniernél 2 féle választási lehetőség volt, világos vagy normál bőrre. Amikor én vettem, már csak világos bőrre való volt, de nem is baj, mert nagyon szépen illeszkedett a bőrömhöz.

A Missha krémeknél nagyon sok lehetőség van, mindenféle színű, tónusú bőrhöz van krém:)
Én a 23-as árnyalatot választottam,ami nem a legvilágosabb, de már készülök a nyárra!




Mind a 2 krém illata tetszik, nem tudnám mihez hasonlítani de nagyon jók! És miután felkentem van, hogy órákig érzem ezt a finom, lágy krémes illatot:)

A képen nem tudom mennyire látszik, de a Garnier krém sűrűbb, olajosabb, a Missha valahogy nekem könnyebb, vizesebb hatású viszont sokkal jobban fed! Ami még a Missha mellett szól, hogy nem fényesedik ki utána a bőröm, sokkal könnyebb érzés viselni és UV-védő(SPF 42) hatású!




Mindent összevetve, ha nem vagy biztos a dolgodban,nincsenek olyan nagy problémák a bőröddel, csak ki szeretnéd próbálni, a Garnier BB krém szerintem jó választás lehet elsőre. (a barátibb ára miatt főleg)

Viszont ha biztos fedést, nyárra alapozó helyett keresel valamit, akkor a Missha Perfect Cover ami kell neked!:)


                                                            Nektek melyik a kedvenc BB krémetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése